Μετά την επίσκεψή μας στο σούπερ μάρκετ, συζητήσαμε στα πλαίσια του Διαθεματικού Προγράμματος των Εργαστηρίων της Αυτόνομης Διαβίωσης και των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, για τους λόγους που χρησιμοποιούνται υπολογιστές, συσκευές και μηχανήματα στον εν λόγω εργασιακό χώρο και μετά, μεταφέραμε λίγο το σούπερ μάρκετ στην τάξη μας!!
Έτσι, δίνοντας στους μαθητές μας πραγματικά νομίσματα, τους βοηθήσαμε να εντοπίσουν 0,50€ και έχοντας τον ρόλο του πελάτη να «αγοράσουν» το κουλούρι τους!!